Zanger zoekt post rock-metal-coreband

Berichtdoor drgloom op 09 maart 2010, 22:10

Ik ben een 31-jarige zanger met al enige ervaring bij enkele metalgroepen. Ik ben op zoek naar een post rock, post metalband of postcoreband, of muzikanten die zoiets in deze stijl willen maken. Ik kan zowel grunten als clean zingen. Enkele bands die me wel aanspreken zijn Neurosis, A Storm Of Light, Cult Of Luna, Solstafir, Baroness,... Zijn er geïnteresseerden of ken je iemand die geïnteresseerd is, please lemme know!
drgloom

Berichtdoor Conviction op 17 maart 2010, 21:20

Ben zelf gitarist. Vooral ervaring in hardcore. Ik zou eveneens graag een project beginnen in die stijl. Ik hou van de hardere stijlen die erin slagen het allemaal wat interessanter en pakkender te maken.

Ik ben zelf wel nog student (22 jaar). Mijn vervoersmogelijkheden zijn dus wel beperkt. Van welke regio ben je?

Greetz,

Conviction
Conviction

Berichtdoor laynes op 20 maart 2010, 21:35

Hey,

Wij zijn op zoek naar een zanger. Op onze myspace www.myspace.com/laynestheband vind je een aantal van onze nummers terug. We houden ervan verschillende genres te combineren en zoeken een zanger die zowel goed kan zingen als een heerlijke scream in zich heeft. Heb je interesse?

Laynes
laynes

Berichtdoor DonnyDanger op 25 maart 2010, 15:16

Hey,

In het geval dat je nog niets gevonden hebt, ik ben zelf bassist en zoek een gelijkaardig project.
Ik beschik over vervoersmiddelen en de nodige uitrusting om in band en live situaties te spelen.
Cult of Luna,ISIS, Mastodon, Baroness,... allemaal heerlijke muziek naar mijn mening.

Laat iets weten, er is blijkbaar al een gitarist beschikbaar dus er mankeert alleen maar een drummer :D

Greets,

D.
DonnyDanger

Berichtdoor drgloom op 05 apr 2010, 20:33

Ola,

Het was een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Er kwam maar geen reactie vandaar.
@conviction : Ik ben van Lokeren. Zelf ben ik 31 jaar. Mijn vorige bands waren meer in het dark-doom metalgenre. Maar ik heb echt eens behoefte aan iets nieuws. ;-)
@Donny Danger : Van welke streek ben jij?
@Laynes : Ik vind jullie muziek wel goed, maar ik zou graag iets anders maken. Ik zoek een band waar ik me de volle 100% voor ken geven

grtz
drgloom

Berichtdoor DonnyDanger op 09 apr 2010, 16:41

Ik studeer in Brussel en het ouderlijke nest is in Sint-amands, naast baasrode en buggenhout etc...
Ik beschik wel over een wagen dus vervoer is niet echt een probleem.
DonnyDanger

Berichtdoor drgloom op 11 apr 2010, 19:24

cool! :-)
Je woont al dichtbij, dus dat is een plus ;-)
Ken je nog andere muzikanten die dit genre wel zouden zien zitten?
je kan me anders altijd mailen op herr.doomi.freeze@hotmail.com
drgloom

Berichtdoor Conviction op 17 apr 2010, 21:45

Ik ben nog steeds geïnteresseerd alleszins. Ik heb een mail gestuurd.
Conviction

Keer terug naar Muzikantenpraat